Ostrów Mazowiecka 27.11.2024 r.

                                                    Zaproszenie do składania ofert

            Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130.000 tys. zł.. Do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Postępowanie  nie podlega przepisom Ustawy Prawo Zamówień Publicznych  ze względu na wartość zamówienia niższą od 130.000 tys. zł. (Dz.U.2024.1320 t.j.).

  1. Opis przedmiotu zamówienia:
  2. Przedmiotem zapytania ofertowego jest wykonywanie usług polegających na sprzątaniu pomieszczeń zajmowanych przez ŚDS oraz wykonywanie napraw  konserwatorskich w Środowiskowym Domu Samopomocy typu „A i B” ul. K. Warchalskiego 3 w Ostrowi Mazowieckiej 07-300 Ostrów Mazowiecka.
  3. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało wykonywanie usługi sprzątania i konserwacji pomieszczeń w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy typu „A i B” w szczególności:
  4. zamiatanie i zmywanie podłóg oraz odkurzanie wykładzin podłogowych, ścieranie kurzy z parapetów, mebli, poręczy i sprzętów, porządkowanie, zmywanie  łazienek i ich wyposażenia,  utrzymanie czystości w korytarzach, opróżnianie koszy na śmieci i wymiana worków we wszystkich pomieszczeniach usuwanie odpadków i zanieczyszczeń z holi, korytarzy, opróżnianie pojemników w niszczarkach do papieru, wynoszenie nieczystości do wyznaczonych miejsc (śmietnika) zgodnie z zasadami segregacji odpadów w każdym pomieszczeniu ww. budynku użytkowanego przez ŚDS, co najmniej w każdy dzień, w którym pomieszczenia są użytkowane;
  5. mycie koszy na śmieci, mycie drzwi oraz grzejników, zmywanie glazury w pomieszczeniach kuchennym, łazienkach i wc, co najmniej raz w miesiącu
  6. mycie okien w pomieszczeniach ogólnodostępnych, co najmniej raz na 3 miesiące;
  7. czyszczenie i konserwacja wykładzin podłogowych w tym dywanowych, czyszczenie rolet – co najmniej raz na 6 miesięcy;
  8. wykonywanie drobnych napraw w uzgodnieniu z Zamawiającym;
  9. inne czynności zlecone przez Zamawiającego, związane z utrzymaniem czystości wewnątrz budynku;
  10. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi przy użyciu środków czyszcząco – dezynfekujących, artykułów czystości, artykułów higieniczno-sanitarnych i zapachowych, przeznaczonych do profesjonalnego użytku;
  11. Wykonawca zapewnia wszelkie środki czyszcząco-dezynfekujące, artykuły czystości, artykuły higieniczno-sanitarne i zapachowe, worki na śmieci w ilościach zapewniających pełne bieżące zapotrzebowanie, niezbędne do starannego wykonania zlecenia. Koszty ich zakupu Wykonawca musi uwzględnić w przedstawionej ofercie.
  12. Wykonawca zobowiązuje się   zapewnić niezbędny sprzęt czyszczący: wózki serwisowe, odkurzacze, mopy itp.
  13.  zamykanie drzwi wewnętrznych (od pomieszczeń biurowych, itp.) i okien po sprzątnięciu pomieszczeń,
  14. przestrzeganie obowiązujących przepisów ppoż. i bhp,
  15.  przeszkolenia osób wykonujących usługę w imieniu Wykonawcy w zakresie przepisów bhp i ppoż. oraz przepisów o ochronie danych osobowych, przed podjęciem przez nich wykonywania obowiązków służbowych.
  16. Termin wykonania zamówienia: 01.01.2025r. – 31.12.2025r.
  17. Płatności dokonywane będą „z góry” do 15 dnia każdego miesiąca za dany miesiąc, po przedstawieniu prawidłowo wystawionej faktury/ rachunku.
  18. Wykonawca zobowiązany jest do stałego współdziałania z Zamawiającym.
  19. W celu kontroli wywiązywania się z obowiązku utrzymania czystości Wykonawca jest zobowiązany na każde żądanie Zamawiającego i w terminie przez niego wskazanym przedstawić dokumenty umożliwiające stwierdzenie wywiązywania się z tego obowiązku.
  20. Wykonawca zobowiązuje się zatrudnić do realizacji zadań wynikających z niniejszej umowy przez cały okres jej obowiązywania co najmniej 1 osoby na podstawie umowy o pracę na 1/2 etatu. Wykonawca zobowiązuje się ściśle przestrzegać w stosunku do tych osób przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, szczególnie norm dotyczących czasu pracy, bezpieczeństwa i higieny pracy związanych z wykonywaniem przedmiotu umowy i obowiązku odprowadzania składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.
  21. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
  22. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, czyli:
  23. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  24. posiadają doświadczenie i znajomość specyfiki pracy z osobami niepełnosprawnymi;
  25. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
  26. kwalifikacje oraz doświadczenie związane z wykonaniem przedmiotowego zamówienia;
  27. dysponują osobami zapewniającymi wykonanie zamówienia;
  28. ich działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, w szczególności:
  29. osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób    niepełnosprawnych (Dz.U.2024.44 t.j. poz. 100, 173, 240, 852 i 1234));
  30. bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 775 );
  31. osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny wykonawczy (Dz.U.2024.475 t.j. poz. 127, z 2022 r. poz. 2600 oraz z 2023 r. poz. 818), mających trudności w integracji ze środowiskiem;
  32. osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz.U.2024.917 t.j.)
  33. osób bezdomnych w rozumieniu ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej( Dz.U.2024.1283 t.j. );
  34. osób, które uzyskały w Rzeczypospolitej Polskiej status uchodźcy lub ochronę uzupełniającą, o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 110);
  35. osób do 30. roku życia oraz po ukończeniu 50. roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia;
  36. osób będących członkami mniejszości znajdującej się w niekorzystnej sytuacji, w szczególności będących członkami mniejszości narodowych i etnicznych w rozumieniu ustawy z dnia 6 stycznia 2005 r. o mniejszościach narodowych i etnicznych oraz o języku regionalnym (Dz. U. z 2017 r. poz. 823).
  37. Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w ust. 1 pkt. 1)- 5) Wykonawca przedstawi oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu będące załącznikiem nr 1 do niniejszej oferty.
  38. Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w ust. 1 pkt. 6) Wykonawca przedstawi oświadczenie dotyczące spełniania klauzul społecznych będące załącznikiem nr 2 do niniejszej oferty.
  1. Opis sposobu przygotowania oferty
  2. Informacje ogólne:
  3. W celu prawidłowego przygotowania oferty, Wykonawca  powinien zapoznać się szczegółowo z informacjami zawartymi w Warunkach Postępowania i wypełnić formularz ofertowy ( załącznik).
  4.  Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty alternatywnej spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez dany podmiot.
  5. Oferta musi być przygotowana w języku polskim.
  6. Ofertę można złożyć jedynie w formie pisemnej, przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów
  7. Oferta musi być podpisana (podpis i pieczątka imienna lub czytelny podpis) przez Wykonawcę lub jego uprawnionego przedstawiciela albo pełnomocnika. Wszelkie (poprawki, wykreślenia itp.) muszą być parafowane przez w/w osobę/osoby.
  8. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji uczestnika.
  9. Sposób opakowania i dostarczenia oferty:
  10. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim, w zamkniętej kopercie opisanej w następujący sposób: „Oferta na świadczenie usług sprzątania oraz usługa  prac konserwatorskich”

lub

  • Ofertę można przesłać e-mailem na adres: sds_ostrowmaz@o2.pl  w formie skanu z podpisami osób upoważnionych, w temacie wiadomości należy wpisać: „Oferta na świadczenie usług sprzątania oraz usługa  prac konserwatorskich”.
  • Miejsce oraz termin składania ofert

Termin składania ofert do 06 grudnia 2024 r. do godz. 12:00

Miejsce składania ofert: Środowiskowy Dom Samopomocy typu „A i B”, ul. K. Warchalskiego 3, 07-300 Ostrów Mazowiecka lub e-mail: sds_ostrowmaz@o2.pl

  • Opis kryteriów jakie zastosuje wynajmujący przy wyborze oferty
  • Jako kryterium wyboru oferty w niniejszym postępowaniu przyjmuje się cenę brutto za 1 miesiąc wykonywania usługi, przedstawioną w formularzu ofertowym.
  • Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę, przy jednoczesnym spełnieniu wszystkich innych wymagań określonych w niniejszym zapytaniu.
  • Informacje o formalnościach, jakie winny zostać dopełnione w celu zawarcia umowy

Zawarcie umowy nastąpi niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej, w      terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego ogłoszenia (w tym zmiany terminu składania ofert) na skutek zapytań Wykonawców bądź z innych przyczyn. Zamawiający nie może być pociągnięty do odpowiedzialności za jakiekolwiek koszty czy wydatki poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i dostarczeniem oferty

Skip to content